Concept Design Balcanic

Sistemul de franciza LINENS

MARCA LINENS

Zorlu Holding Textile Group aduce la zi conceptul de “Centru de Infrumusetare a Casei” prin magazinele LINENS, dupa conceptul de “tendinta in textilele gospodaresti”. LINENS este o prima si foarte sofisticata marca turceasca de textile, dezvoltata cu un concept inovator de lanturi de magazine al Zorlu Holding Textile Group, grup care conduce in sectorul textilelor pentru casa prin creatiile si puterea ei de productie. Lantul de magazine LINENS ajunge la aproximativ 110 locatii in primii patru ani de la infiintare, tinta fiind de 140 de locatii la sfarsitul anului 2005 prin sistemul de franciza, folosind puterea unor branduri bine cunoscute.

CONTINUTUL MAGAZINULUI

Magazinele LINENS tintesc la furnizarea textilelor de uz casnic de calitate inalta. Ele sunt magazine concepute sa functioneze pe o suprafata de 300-1500 m2 si vor transformarea procesului de cumparare in placere, avand modalitati usoare de plata, o varietate de produse si modele, servicii pentru draperii de la A la Z, personal calificat si servicii profesionale bazate pe satisfactia clientului din toate punctele de vedere. In magazinele LINENS sunt disponibile, pe langa produsele speciale LINENS, si alte branduri ca TAÇ, Bianca Luna si Bel-Air. De asemenea sunt disponibile si accesorii elegante.

VIATA CLIENTILOR ESTE MAI USOARA

Cea mai importanta trasatura a magazinelor LINENS este disponibilitatea a tot felul de produse textile gospodaresti cum ar fi draperii, seturi de pat, halate de baie, prosoape, fete de masa etc. fara a fi nevoie sa pierdeti timp pretios din aglomerata viata de zi cu zi. Servicii de la A la Z sunt furnizate in cumpararea draperiilor. Pe langa serviciile de consultnta privind selectarea materilului, modele populare si moda draperiilor, sunt disponible servicii de masurari luate la locatie, de cusut si de montare a draperiilor. Este oferit si un raport pret / calitate foarte bun pentru gospodari in plus fata de multe alte avantaje. Toti clientii sunt avantajati de promotii si campanii de fidelitate.

LOCALIZAREA UNUI MAGAZIN

Un magazin poate fi deschis in zonele de resedinta, zone care sunt usor accesibile clientilor. Este necesara o suprafata de minim 250-450 m2. In plus sunt purtate activitati de distributie in Bulgaria, Ukraine, Romania, Macedonia, Saudi Arabia, Egypt, Jordan, Azerbaijan, Russia, Austria, Libya, Czech Republic, Northern Turkish Republic of Cyprus, Germany, Greece si state membre CIS. Alte cereri venite din strainatate, in special din tarile Est-Europene sunt de asemenea evaluate.

DECORATIILE si VARIETATEA PRODUSELOR

Decorarea magazinelor este unica, iar proiectele de aranjare si decoratie sunt pregatite si aplicate in concordanta cu indicatiile echipelor noastre de decoratiuni. Cheltuielile pentru decoratie sunt suportate de francizat. In magazin se pot comercializa doar produse ale brandurilor indicate de LINENS. Produsele principale sunt grupate in grupul Draperii, grupul Paturi nuptiale, grupul Baie si grupul Accesorii. Costul mediu al decoratiei este de 200 USD / m2.

COPYRIGHT si ALTE TAXE DE FRANCIZA

Pentru moment nu sunt solicitate alte taxe de franciza, in afara celor de copyright si nume de la partenerii nostrii noi.

OBLIGATIILE FRANCIZATULUI

In primul rand pentru a cumpara franciza este nevoie de deschiderea unui fond de garantie determinat de compania parinte. Dupa deschiderea fondului de garantie se va semna unacord. Dupa semnarea acordului va avea loc procesul de decorare iar magazinul va fi incredintat in termen de 30-45 de zile gata pentru a vinde. Un avantaj pentru francizat este puterea financiara a acestuia si cunoasterea pietii. Francizatul este responsabil pentru toate obligatiile, inclusiv gasirea si angajarea personalului, cheltuielile pentru acesta, marfa si cheluielile pentru spatiu. In cazul in care spatiul este inchiriat, contractul de inchiriere trebuie sa fie facut pe minim 5 ani.

SUPORTUL COMPANIEI PARINTE

Tinta noastra este sustinerea partenerilor noi din toate punctele de vedere pentru ridicarea calitatii brandului LINENS. Un centru de service va furniza toate proiectele si aplicatiile tehnice pentru noul magazin, planuri financial-operationale, scolarizarea personal inainte si dupa deschiderea magazinului, satisfacerea clientului. In plus, utilizarea unui sistem inteligent de gestiune, care este conectat la centru, corespunzator folosirii unui sistem computerizat de coduri de bare este obligatoriu in toate magazinele.